Khamis, 20 September 2012

PRE-ORDER BEAUTSKIN DAN HARGA ISTIMEWA

          Kalau orang tanya apakah produk yang paling laris di pasaran sekarang ni, dah tentu ramai yang akan jawab Beautskin Essence. Sana sini orang sibuk bercerita pasal produk ni. Mana taknya, ada yang tak lena tidur dibuatnya sampai ada yang sms nak order pukul 2 pagi. Ada juga pelanggan yang tak sabar sampai suruh hantar cepat-cepat sebab dah tak sabar nak makan produk ni. Adui, macam-macam karenah pelanggan kan. Ni semua penangan Beautskin Essence.

         Seminggu sebelum raya, ramai betul yang call dan sms nak dapatkan produk ni. Ramai yang nak nampak cantik, menawan di Hari Raya. Ingatkan sampai kat situ je, disebabkan Beautskin Essence ni memang kelasss dan superb, customer tetap call dan sms nakkan produk ni. Hari Raya orang tengah sibuk menghadap lemang dan rendang, ada juga yang mintak COD. Biasa kita layankan saja kehendak customer, tapi kalau time raya tu tak dapatlah nak tolong kan. Seminggu selepas raya memang tak menang tangan menguruskan order customer yang tak putus-putus. Dan yang best banyak customer yang repeated order Beautskin Essence ni sebab puas hati dengan hasilnya.

         Memandangkan permintaan Beautskin Essence ni terlalu luar biasa, maka stok-stok di SNE Marketing habis licin. Memang dasyat penangan BE ni kan. Maka dengan ini saya akan membuka pre-order kepada sesiapa yang berminat hendak mendapatkannya.

         Stok Beautskin Essence dijangka akan sampai pada 24 September ini. Sesiapa yang berminat boleh hubungi kami. Sempena sambutan yang sangat menggalakkan dan luar biasa, kami menawarkan harga istimewa untuk tempahan kali ini. Jangan terlepas peluang. Nanti takut kehabisan stok dan harga istimewa kami. Ramai yang sudah mencuba, anda bila lagi?




Harga Pasaran : RM240.00
HARGA ISTIMEWA : RM215 (EXCLUDING POSTAGE)


BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN PRODUK, SILA HUBUNGI :

AZURA (0172262548)


Kami juga menyediakan perkhidmatan COD sekitar :
  • AMPANG
  • WANGSA MAJU
  • CHERAS
  • BANGI
  • KAJANG
  • PUTRAJAYA
Namun tertaktuk kepada terma masa yang ditetapkan.


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan