Selasa, 25 September 2012

TESTIMONI BERGAMBAR BEAUTSKIN ESSENCE

           BEFORE                            AFTER (without make up)   


          Saya mengamalkan Beautskin Essence dan SNE Kapsul setiap hari. Setiap jenis produk saya ambil 2 biji sebelah pagi, 2 biji sebelah malam. Pada mulanya saya alami healing crisis yang agak teruk. Selama 4 hari saya pening-pening macam nak pitam, badan rasa lesu dan muntah-muntah mengalahkan orang morning sickness. Nampak sangat dalam tubuh badan ni berlambak-lambak toksin kan.

          Alhamdulillah selepas tempoh itu, badan saya kembali rasa normal. Dan yang bestnya badan rasa lebih bertenaga dan ringan. Memang betul la kalau badan banyak toksin kita akan rasa lesu,letih,tak bermaya,tak bertenaga,selalu mengantuk dan seangkatan dengannya.

           SNE Kapsul mempercepatkan lagi proses pembuangan toksin dari tubuh. Memang best la. Kalau dulu badan saya cepat sangat rasa letih tak tentu pasal. Bila dah letih rasa macam malas pun ada. Biasalah, ada 2 hero kecil yang lasak untuk dijaga memang badan cepat penat.

          Bila digabungkan dengan Beautskin Essence lagi superb. Kulit rasa lebih moist,smooth. Asyik-asyik rasa nak belai-belai. Ni memang tak tipu. Rata-rata yang pakai semua cakap dapat rasa kesan ni seawal seminggu. Jimat duit nak beli losyen dan moisturizer. Tak percaya baik cuba cepat. Husband saya pun dah try dan cakap kulit kering dan bersisik dah takde lagi. Part pori-pori yang besar pun dah ada perubahan. Dah mula mengecil. Kesan yang lebih mantap dan kebabommm tu saya tak dapat la lagi, al-maklum la baru sebulan makan 2-2 produk ni. Mungkin kesan untuk saya akan ambil masa agak lama sebab saya ada bekas jerawat berlubang.  Dulu saya alami jerawat yang sangat-sangat teruk dan tinggalkan kesan yang dalam. Alhamdulillah ada juga perubahan tapi baru sedikit demi sedikit. Nak cantik kene sabar.

          Beautskin Essence ni bukan je elok untuk kulit. Ada bonus untuk kita kaum wanita ni  Memang bagus untuk kewanitaan dan dalaman kita. Nak tau sebab apa, kene cuba sendiri. Baru tau perbezaannya :-) Tak payah telan jamu atau apa-apa dah.

          Itulah serba sedikit perkongsian yang dapat diberikan. Apa yang boleh saya cakapkan cubalah dan rasailah sendiri perbezaannya. Jika berminat boleh hubungi saya.


BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN PRODUK, SILA HUBUNGI :

AZURA (0172262548)


Kami juga menyediakan perkhidmatan COD sekitar :
  • AMPANG
  • WANGSA MAJU
  • CHERAS
  • BANGI
  • KAJANG
  • PUTRAJAYA
  • BANGSAR
  • PANTAI DALAM
  • SUNGAI BULOH
Namun tertaktuk kepada terma masa yang ditetapkan.






         
         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan